درمان جدید برای بیماری کلیه پلی کیستیک با كراتي 5.1
نوشته شده توسط : pkdcured.org

"بیماری کلیه پلی کیستیک دارم، من كراتي نين 5.1 میلی گرم در دسي ليتر است. دکترمن در حال حاضر من دیالیز درمان توصیه می شود. اما من می خواهم به هر روش برایجلوگیری از آن را امتحان کنید. شما به من کمک می کند؟"

"سطح كراتينين در حال حاضر در حال حاضر بالا است و وضعیت شما در حال حاضر در مرحله4 کلیه نارسایی مرحله، یعنی مرحله دوم پیشرفته بیماری کلیوی نیست. اگر قادر به افزايشسطح كراتينين نگه می دارد، دياليز به زودی آغاز خواهد شد. و كراتينين در ابتدا رشدآهسته ممکن است اما با توسعه وضعیت برخی از بیماران ممکن است افزایش ناگهانیكراتينين و کاهش در عملکرد کلیه است. در همان زمان فشار خون خود را تحت کنترل باشدیا آن را وضعیت بیماری را تشدید کنند."

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

"به تلاش برای کاهش کراتینین 5.1 نه مهم ترین چیز، اما کیست، و بهبود عملکرد کلیهبیشتر است. بدون شک که کراتینین 5.1 خواهد گشت به حالت نرمال با بهبود عملکردکلیوی وجود دارد، همچنین دياليز به طور موثر می تواند اجتناب شود. کلید برای درمانبیماری کلیه پلی کیستیک کوچک شدن کیست کنترل رشد آنها تا فشار آنها باعث کاهش ومحافظت از سلول های کلیه باقی مانده از کیست enlarging آسیب دیده شده است. ”

"امروزه طب چینی میکرو Osmotherapy معمولا در کلینیک به درمان PKD استفاده شود. به عنوان درمان طبیعی و موثر برای بیماری کلیه پلی کیستیک، میکرو چینی پزشکیOsmotherapy بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان در حال تبدیل شدن. شما به کلیک بر روی پلی کیستیک کلیه بیماری درمان طبیعی برای کیست کوچک پیشنهاد: میکرو چینیپزشکی Osmotherapyto یادگیری بیشتر. "

"هر چند وجود دارد هیچ درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک این بیماران پیوند کلیه یادیالیز به تجربه نهایت معنا نیست. از حالا به بعد، به کوچک شدن کیست های شما و بهبودعملکرد کلیوی با میکرو چینی پزشکی Osmotherapy. سوالی دارید؟ احساس رایگان برایتماس با ما، ما به شما ارائه کمک های بیشتر است."





:: بازدید از این مطلب : 1858
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: